Lite snabbt bara..

Innan jag sätter igång och gör ngt ordentligt istället. Fasiken va lat man e idag ha ha ha. Pallar fan inget alls. Men orken kommer nog i kväll någongång igen när barnen har lagt sig. Det e då jag e som piggast. Fattar inte detta asså.

Ja haft fullt upp idag med att få rent bäddsoffan i tösernas rum. Smulan hade varit instängd där och lyckats bajsa och kissa på soffan INTE golvet som jag tycker hade varit en så mycket bättre idé. Men hon tänker ju tyvärr inte som jag. Uscha tycker fortfarande det stinker skit i hela lägenheten men det gör det inte säger Magnus. Ha ha har väl satt sig i mina näshår då. Som tur är va det en tvättbar klädsen så där va det ju ingen fara men ändå...

Ja vad händer annars idag då? Inte mycket här i alla fall. Blir nog en film emd gubben ikväll. Vi såg Manana igår och det va mega kul =) Det va het klart min humor. Rekomenderar den starkt he he.

Pannkakor står på schemat har barnen bestämt i alla fall så det får man välan hålla då =)

Kraaaam på er som förtjänar det <3

Ps: Fy fan för falska idioter! Skriv aldrig till mig igen och vänd inte kappan efter vinden så fort hela tiden. Tycker du ska ta och verkligen tänka efter på vad du verkligen vill med ditt liv. För du e nog jävligt förvirrad inombords!


Kommentarer
Anonym

<3 ses i morgon....

2009-11-19 @ 16:49:08
Lotta

Du menar inte mig va? För jag har inte skrivit något? :S

2009-11-19 @ 17:12:31
URL: http://TeamCaz.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0