Kväll..

Ja nu ska jag strax lägga mig i sängen och kolla film med gubben. Väntar bara på att Yasse ska blir klar med sin dusch så jag vet att hon med kommer i säng ordentligt. De andra två sover sen en timma tillbaka.
Idag har jag och Bettan med alla barn varit ute och gått lite. Satan va kallt det är när det blåser så förbaskat. Det är ju okej att det är kallt men varför ska det blåsa så jävla mycket för? Brrrr frös länge efter det.

Yasse har haft en kompis här idag som Magnus sen körde hem i kväll. Så kul när man ser två tjejer i den åldern hålla på och fnissa och ha sig hihi. Tar en tillbaka några år =)
Bella börjar tyvärr bli förkyld igen. Hon har kännts lite små varm också men hoppas att det stannar där. Idag kom Cevins skolfoto. Min söta kille har blivit så stor *Älskar*

På torsdag ska jag ta med mig honom till nyhem för då ska vaccinet ha kommit igen så ska vi se om vi får ta båda två. Börjar ju närma sig med stora steg nu Svinis. Det va många sjuka redan nu.

Nä som sagt sängen va det =)

Natti Natti Kraaaaaaaaaaaam


Ja så här såg de ut på Halloween! Cevin och Theo på Halloween =)
Somnade efter bus hihi <3  Bella trött efter bus =)
Cevins skolfoto 2009  Cevins skolfoto 2009
 Hm ja läcker är man när man är ute och går *not*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0