Köpberoende?

Hm Tinizs läste precis i Hallandsposten och där va ett test om man va detta... Hm jag??? Näääää *visslar*
Tro alla e det lite till mans, eller? Jaja jag älskar att shoppa och det står jag för. Kul att göra det när man kan ;-)

Ja nu har man precis varit i duschen, hunnit med besök av Jessica och nu e Tini här. Hon e liiite små sjuk stackarn. Men hon fick hostmedecin av läkaren idag så hostan kanske lägger sig i alla fall. Underlättar ju en hel del.

Idag ska jag steka kebab och fixa massor med grönskaker till =) Sen har jag pita bröd så man kan göra sin egen kebab med vad man själv vill ha i.. Vi blev lite sugna på chokladpudding med he he he får se om det blir ngt sådant =)

Vad hittar ni annars på då?

Nu ska jag fixa Cevin så han kan gå till skolan där pappa möter upp för utvecklingssamtal...

Kraaam


Kommentarer
Anonym

inte gött...:-P

2009-11-19 @ 11:01:11
URL: http://linneaomax.blogg.se/
martina

Det va gottit..=)

2009-11-19 @ 12:52:22
Lotta

Kebab är gott =)

2009-11-19 @ 15:01:35
URL: http://TeamCaz.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0