Helgen...

Ja helgen som va har varit jätte bra. I fredags va Martina här och senare på kvällen kom jessica och Bettan med... Ha ha tror vi skrämde slag på Martina men vårt beteende ha ha ha. Ja ja hon ska komma idag så så hemskt kan det inte ha varit ;-) men vi e sådana. Det som inte får oss att skratta e inte värt att lägga energi på. Härligt att vara glad och förlänga livet lite. Synd bara att det inte alltid kan vara så.

I lördags så kom Nea för Magnus skulle hjälpa henne och Mikael med att köra deras nya soffa. Miche va med också och hjälpte till för sen skule de vidare till jobb i Varberg. Sen på eftermiddagen så åkte vi och tände ljus med Nea, Max, Marit, Svenne och Sandra. Självklart va mina barn med också. Vi lämnade Yasse på väg upp till kyrkogården för hon skulle på Halloween fest :-D Sen på kvällen så spelade vi spel jag, Magnus, Bettan och Stefan. Miche va också här men han satt bara och tråka framför datorn :-p

Ja igår så va det en ganska soft dag tills jag och Jessica skulle på bio. Vi kollade Jacksons - This is it! Åhhh va bra <3 Man ville bara resa sig och dansa och sjunga men man får ju tyvärr uppföra sig lite när man är i sådana sammanhang. Men är glad att jag tagit mig tid att se den. Han va ju ändå en av de största enligt min mening. Tycker det är synd att folk ska hänga upp sig på alla negativa bitar....

Ja idag som sagt kommer Martina sen för Magnus ska jobba över och Glidis jobbar så onödigt att sitta på varsitt håll. Miche ska med Magnus och jobba. . .
Funderar på att göra lite pannkakor idag bara inte någon pjåkig middag men det e ju så gott. Tror det är nästan ett halvårs sen vi åt det så det lär barnen med gilla :-D

Nä nu ska jag ta och hjälpa Bella på med byxorna hon krånglar här med...

Puss på er!

Älskar mina vänner så otroligt mycket <3<3<3 Ingen nämnd ingen glömd!

Min familj är den absolut bästa familjen ever <3<3<3


Kommentarer
Nea

Intressant att filmen var bra... Jag kunde tyvärr ändå inte följa med ;-p

2009-11-03 @ 10:50:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0