Helg =)

Ja just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar i ugen. Blir fiskgratäng idag *mumma*
Ska göra en äppelknäck paj sen tänkte jag. Har så mycket äpplen som måste användas innan det e för sent. Tommy och Martina kommer vid 19 och ska spela spel med oss. Kanske Bettan med gubbe kommer med... Kan ju alltid hoppas. Ju fler desto roligare =)

Just nu så sitter Magnus och Miche och håller på med datorn och jag sitter här. Cevin är hos Elin och Bella hos Marit och Sandra. Hon har varit där sen igår hihi. Va bara meningen att hon skulle med Sandra hem en liten stund men sen dess har hon inte kommit. Vi va på Maxi för en stunds sedan och vem träffar man där? <3 Jo Bella hihi... Sötnöten. Hon köpte lördagsgodis som hon plockade med pappa som hon sen tog med hem till Marit och Sandra igen hihi. Gulligt =)

Nä nu ska jag stänga ner här för Jessica är på väg upp en stund innan hon ska iväg...

Kraaaaaaaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0