God Morgon :-D

Fast det känns inte riktigt så, sitter och funderar på om jag ska lägga mig en stund till innan Bella vaknar men känns bara som att jag kommer vara ännu tröttare då. Kanske bättre att bara hålla sig uppe. Cevin e i alla fall skickad till skolan så nu blir det inte några syskonbråk på förmiddagen i alla fall ;-) Fattar inte hur mycket två syskon kan bråka. Visst att syskon bråkar men i denna utsträckningen? *Analysera mera*

Annars så igår va det e n relativt slapp dag. Frös som en gnu hela dagen så trodde nästan att jag skulle bli sjuk. Men det verkar ha gett med sig.. Vi såg Johan Falk igår men tycker inte att de sista har varit så bra som de två första va. Tråkigt när man gillar ngt så mycket. Vi ska se sista i dag så hoppas på en sjudundrandes avslut :-D

Idag vid 12 kommer Martina så ska hon vara snäll och köra mig till Maxi och sen ska vi göra lite pannkakor till Lunch idag igen ;-) Hon va sugen Martina och det går ju så fort att göra. 

Nä det va det just nu!

Puss puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0