Förvirrad...

Ibland känner man sig som karaktär i ett spel. Strykjärnet i Monopol eller Polisen i Tjuv och polis. Ja ni fattar vad jag menar. Det går inte direkt påverka vad som händer runt omkring en utan att det är tärningarna som avgör.. Man har lite lite att avgör själv men det är inte mycket man kan påverka... Nog om det..
Frågan är om man kan lita på tärningarna eller om man ska försöka att styra mer själv? Men går det? Går det att påverka tillräckligt mycket? Vad jag vill och ödet vill e två helt skilda saker tror jag...

Nu har jag fått gjort lite här hemma i alla fall. Duktiga jag =) Tänkt att göra mer men tappade helt lusten. Som vanligt.. Nä ska sätta mig och skriva en inköpslista till gubben som ska handla när han slutat.
Snart kommer Tinizs =) Vi ska fortsätta med New super mario *älskar* Så skojsigt så!

Puss puss


Kommentarer
Lotta

Grr, måste med sätta upp julsaker. Men man får ju aldrig tummen ur röven :D Duktig du är ;)

2009-11-25 @ 09:53:34
URL: http://TeamCaz.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0