Dagen av idag...

Så störigt.. Det va jätte svårt att komma in här idag.. Men jag lyckades till slut =)
Idag har varit en dag med mycket gnäll från min sida. Usch ibland e man bara inte på g.
Barnen e inne i någon trots som inte går att beskriva med ord. Som tur va skulle Magnus iväg en sväng innan och tog då med sig Bella. Jag och Cevin behöver med lite egen tid utan gnällfia runt benen som e avis som bara den. Jag älskar verkligen mina underbara troll men ibland blir det för mycket. Då e jag glad över att vi är två vuxna som kan ta ansvar för barnen.

Tinizs kom inom innan med lite fika <3 Myspys! Va egentligen inte meningen att hon skulle komma idag men gjorde det en snabbsväng ändå. Va jätte uppskattat hjärtat <3

Gubben håller på att fixa här med akvariumet ha ha ha, han är rolig den ;-) Att han inte ger sig? Han e sås tolt medans jag tycker det ser ut som fan. Men visst alla har vi våra olika intressen och det e hans så då får han väl ha det då. Jobbigt bara när han röjer runt överallt.

Nä ska strax ta mig in i duschen för att sen ta och lägga mig i sängen och titta lite tv ;-)

Det va det =)

Älskar mina vänner och min underbara familj <3
Ni är guld värda!
Utan er - Inget liv <3<3<3


Kommentarer
Martina

Naaaw<3<3<3 Vem kan motstå att komma upp till er när man har tid över..

2009-11-30 @ 22:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0