Cevin sjuk..

Min lilla prins har feber, hostar och säger att det känns som att han har tegelstenar hängandes på huvudet... Kan det vara lilla svinis sprutan som spökar kanske... Uscha... Finns inte mycket mer att göra än att ge honom värktablett i mellan åt och låta honom vila. Han ligger i vår säng och kollar Disney channel just nu. Så söt. <3 Bella ligger där med honom och för en gångs skull bråkar dem inte.

Yasse är hemma hos sin mamma en stund, hon kommer sen igen. Miche kom nyss och Magnus med =) 

Igår va vi som sagt på badhuset, så mysigt det va. Bella va inte nöjd först men sen så släppte allt. Ha ha ha, mammas roliga prinsessa. När vi kom hem så åt vi potatismos och köttbullar. Vi va inte rikitgt överrens jag och Magnus hur många potatisar som skulle skalas till moset men jag vann =) Ha ha som vanligt =)

Sen gjorde vi äppelknäckpaj med *mumma mumma*

Barnen spelade på sina DS och sen kollade dem film. Jag, Magnus, Bettan, Tinizs och Jessica spelade spel. Jag vann ha ha ha ha... Så ovanligt! Nä jag e helt enkelt bäst!

Idag blir det bara en massa mys och att ta hand om lille prinsen...

Kanske skriver mer sen..

Kraaaaaaaaaaaaaaaam



Kommentarer
Paula

Lille killen då. En annan kompis lilla tjej fick jätte hög feber hela natten inatt. Hoppas han kryar sig..

Kram

2009-11-14 @ 15:37:04
URL: http://pyrisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0