Adventspyssla...

Jappz igår fick jag upp allt i lägenheten så nu är det bara att sätta igång. Men e ju fan segare än segast idag. Hoppas att orken infinner sig snart så jag får något gjort. Måset ju börja någonstans men var?

Ja igår så va Tinizs här och Bettan kom sen med och tittade film. Bara jag som tyckte det va lite små läskigt ha ha ha, men e ju som vanligt då =) Fattar inte varför jag e så lättskrämd. Men det står jag för =)

Fick inbjudan till sexparty i februari med igår hos älskade Bettan och hon sa det att ni som vill gå ska höra av er. Sen ska vi ju ta studio bilder också i februari =) Har ju sett andras och dem e ju verkligen mega fina...

Nä det va allt för nu måste ta tag i livet här hemma =)=)

Puss pusssssss


Kommentarer
Martina

Jojo.. Märktes att du va seg men vem fan e inte det haha..=) I be on the sex party=)



See you later babygator:)

2009-11-24 @ 11:33:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0