Syskonkärlek <3

Nu sitter man här i lugn och ro... Helt underbart... Båda barnen sover och gubben ligger i soffan o sover. Miche gick precis hem, nu e det bara jag. Min tid! Egentligen skulle jag behöva lägga mig i tid men jag vill njuta av tystnaden en stund till. Helt underbart <3

Vad hittar ni på när alla sover? Lägger ni med er? Eller sitter ni och får egen tid?

Jag njuter i alla fall av den i stora drag. Har tända ljus och det e helt tyst. det jag hör är ljudet av akvariumet.. Vilket många tycker är ett jobbigt ljud medans jag älskar det. Tycker det e jätte ro givande..

Ja innan idag då kom Lisa med sin Sisi, fick jätte mycket fina kläder till min snutta <3 Tack igen!

I morgon får det blir pyssel med barnen. Cevin slutar tidigt så vi ska se till att ta oss ut. Hoppas bara nu att de håller va det lovat om snön så det inte blir en massa regn. För då ger jag fan i det kan jag lova. Finns inget jag hatar mer än regn. Inte hatar men ogillar det jävligt mycket. Man kan klä sig efter väder men hur kul är det på en skala att vara ute när allt e blött och det blir kalt o jäkligt i ansiktet? Uscha...

Känner att jag e rikitgt långt ner på botten med psyket just nu. Men jag vet också att det går över igen men tar ju sådan förbaskad tid. Sen att Bella e på sitt jävligaste humör gör ju inte saken bättre, efter Lisa gått idag skulle jag byta blöja på henne men hon skrek så inihelvete rent ut sagt i en hel timma. Hon va slut och jag va slut när Magnus kom hem och vi skulle äta. Tur han kom då för jag va slut. Cevin tyckte med att det va jobbigt med hennes skrik. Tyvärr e hon sådan när hennes älskade Yasse inte e här. Hon förstr inte rikigt detta med att Yasse ska vara här varannan vecka så hon blir galen när Yasse inte kommer från skolan som vanligt. Yasse e så snäll i alla lägen mot Bella så det har blivit hennes favvis. Hon e så bortskämd det lilla trollet... Men härligt att se syskonkärleken mellan dem <3

Nä nu ska jag ta och kolla lite till här innan jag hoppar i säng. Ska ju upp tidigt i morgon med barnen =)

Det har alltid varit så med...







Kommentarer
tinizs

Hahaha jag knäcker mig.. Ljudet av akvarium haha.. (FISHVILLE) hahahaha ASG

2009-12-14 @ 22:31:07
Paula

Jag gör samma som du.. bara njuuuuuter av tystnaden :)

2009-12-16 @ 09:29:21
URL: http://pyrisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0