Svin - Kallt

Ja livet e så jäkla rättvist.... NOT!

Men det finns mycket att glädjas åt med....
E så glad att min Tinizs klarade sig idag utan några skador.
Du hade rent av änglavakt hjärtat <3 <3 <3

Ja idag så har jag varit ute i den förbaskade kylan två ggr *brrr* Inget man direkt vill göra frivilligt. Är verkligen jätte glad över att snön e här men min snutta e inte lika glad. Trodde det va en tillfällighet att hon inte gillade den förra året men hon gillar den verkligen inte nu heller. Fast hon verkar inte gilla mycket alls den damen just nu. Så otroligt gnällig och trotsig så det finns inte. Sen har man en son som e tyknare än fan själv. Fattar inte vad det är som händer här. Tror att Cevin behöver lov från skolan och Bella lov från mig ha ha ha... Hm låter rimligt va?
Fast det är klart min PMS på det e ju inte heller att leka med he he. Fattar inte hur man kan bli en sådan ragata som jag blir när jag har det asså. Det är så att man blir mörkrädd själv.. Eller va säger du Tinizs?
Men jag vet vad det är och kan kontrollera det i alla fall. Så kan inte bara skylla på barnen *fniss*

Ja ikväll så har jag och Tinizs spelat lite (host host) på Mario som ni säkert inte kunde räkna ut. Det blir nog så i morgon med fast då blir det nog sällskapsspel. Ska se om jag kan få med Bettan och kanske Jessica med? Hade varit mys =)=) Skulle egentligen gått på bio i morgon med Lisa men det får skutas upp av olika anledningar...

Nä om man skule ta sig i säng kanske? Vet i alla fall att Tinizs kommit hem säkert nu så nu kan jag ju sova i alla fall. . . .

Puss på er!!!!

Älskar min familj och mina vänner <3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0