Sego!

Blä va trött jag är.. Fattar inte skulle kunna sova dygnet runt... Men det e väl så denna årstiden kan jag tänka mig.

Idag skulle Martina kommit en sväng senare men blir inte så för våra tider krockar lite men det får bli i morgon istället <3 Kanske kan bli en film då?

I morgon när Cevin slutar ska vi i alla fall till mormor <3 *saknar* Tråkigt bara att Cevin slutar sent i morgon. Hade varit bättre om han slutat vid 12 men de får gå ändå.

Ikväll ska jag bara mysa med min man efter att barnen lagt sig. Komma i säng i tid och somna i tid. Inte fastna vid tven eller telefonen... Fastnat för ngr spel på tele som gör att jag inte somnar i tid fast jag kommer i säng i tid.

Ja idag e det 1 December, julen närmar sig med stora steg. Vi ska ju ta oss till Smålandsstenar på julafton, för en gångs skull inte hemma ;-) Ska bli skönt att slippa den stressen om jag ska vara helt ärlig. Kul för barnen att vara någon annanstans än hemma med. Om 2 timmar blir det julkalendern =) Förra året tyckte jag va bra fast inte från bröjan. E jämt skeptisk i början he he he. Men sen brukar jag gilla det ;-)

Nä om man ska ta och börja med maten kanske?

Puss puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0