Onsdag =)

Ja jag sitter vid datorn, Bellsan ligger i badet och jag väntar på att Cevin ska komma hem från skolan så att vi kan gå till Mormor. Ska bli myspys <3

Senare idag kommer Tinizs, skönt så slipper man vara själv hela långa dagen. Magnus e ju på möte ikväll så..

Igår kom Bettan och vi kollade film, blev en ganska lång kväll igår med fast jag bestämt mig för att nana i någorlunda tid. He he he men synden straffar sig själv och nu e det jag som får vara trött i stället men som sagt det e ju självförvållat så =)

Längtar så till fredag nästa vecka <3 Då ska jag och Lisa gå på date =) he he he <3 Bara jag och Lisa ska bli helt underbart. Gjorde det med Jessica för ett tag sen. Tror att man behöver det för att få känna att man är något annat än bara mamma. Sen på tur tycker jag nog att det e Nea och Tinizs. Men blir nog först Nea för det va ett tag sen nu. Vi får se =)

Nä nu ska jag ta lillfisa innan Cevin kommer.

Puss puss


Kommentarer
Nea

Ja det var ju faktiskt år 2007 vi gick ut sist!!!!!!

2009-12-10 @ 09:34:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0