Mysmåndag =)

Ja nu sitter man här igen. har tänt ljus på bordet o det e sååå mysigt <3
Hoppas bara att det kommer lite mer snö snart. Älskar att gå ut och leka i den. Barnen med så klart he he =)
Tvätten är igång i maskinen och tvätt torkar i tumlaren. Men finns en hel del tvätt kvar. Blir ju tyvärr så när man e stor familj. Men då är det underbart att ha eget som man kan tvätta när man vill.

Sitter och väntar på Lisa och hennes Sisi som ska komma med en stor påse med kläder till Bellsan. Så tacksam. Vissa e ju inte tacksam för begagnade kläder men det är jag =) Det är väl därför jag hänger så mycket på tradera. Fast där finns mycket nytt jag köper med. Men har lovat att lugna mig med mitt nätköpande. Hm vissa säger att jag e beroende av det men jag vet inte om jag kan hålla med *host host* Men nu har jag lovat att sluta så då får det bli så. Får väl bli shopping i vanliga affärer istället. TYVÄRR med tanke på vad jag tycker om det.. Men har jag bara en av min goa vänner med mig så går det ganska bra =)

Nä vad ska man annars hitta på ikväll då? Får nog bli mys med gubben idag <3 *LOVE*

Puss på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0