Min prinsessa tittar på prinsessan på tv =)

Ja min lilla fisa <3

För en stunds sedan va Lisa här. Bellsan fick ett par jätte fina byxor som Wilmisen inte kunde ha. Tack hjärtat <3
Skrev igår att jag och Lisa skulle iväg nästa fredag men det va nästa torsdag. Ha ha ha förvirrad? Nejdå!

Klart vi ska Nea <3 Men vi har ju gjort andra upptåg du och jag ju <3 Vi hade ju Date en hel helg hihi.

Nä vad händer idag då? Här blir det nog bara att ta det lugnt. Tänkte bakat men vet inte om jag orkar. Få se hur mycket barnen vill hjälpa till. Middag blir det i alla fal och troligtvis film ikväll. Bara jag och gubben <3 Mend et märker vi.

Igår kom Tinizs efter vi varit hos mormor *mysigt så*
Tycker ni ska kolla in hennes blogg: http://t1nizs.blogg.se/index.html
Det va inte längesen vi bråkade utav bara den men nu så har vi verkligen hittat närmre än innan. Verkligen jätte skönt. Man säger så mycket dumt när man e ovänner <3

Undrar vad jag ska köpa till min underbara man i julklapp. Han har ju allt han vill ha. Hmmm någon som har några tips? Kanske en upplevelse eller något? Prylar finns till överflöd så får nog bli så. Samma sak gäller barnen. Men till dem e det ganska lätt att hitta upplevelser.

Hm, har beslutat mig för att hålla mig på min kant. Tänker absolut inte beblanda mig i det där igen. Nä usch!
Som Lisa sa idag man kanske skulle ta och buda om hur länge det går? Ha ha ha KUL <3

Nä fy har inte mycket att skriva idag!

Pöss


Kommentarer
Nea

hihi ja men hur mycket SATT vi inte på den dejten :-P

Buda på vad? Kram

2009-12-11 @ 10:55:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0