Luderhoran!

Vilken jävla intrigmakerska hon är *argh* Åh så fort hon kommer på tals blir jag mega irriterad. Fattar inte att jag bara inte blåser bort det från axlen i stället för att lägger energin på det. Men hur lätt är det när det återkommer hela jävla tiden och har gjort så jävla länge... Hmpf...

Nä fy vilka ord jag använder he he he =)

Har precis stått och stekt massor med pannkakor. Barnen bara älskar det =) Magnus åt kebabsallad för han e inte så förtjust i pannkakor.. Hans misstag he he he...

Ja igår så va Lisa Flisa här med Wilmisen <3 Saknat massor ju...
Hann inte prata så mycket med lilla Wilma men får ta det nästa gång. Älskar er <3

Nu ska jag ta och duscha tänkte jag. Sen kommer Tinizs så ska vi spela lite he he he...

Pöss pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0