Luderf****n!

Jag skulle kunna göra en lång ramsa med elakheter om personen ifråga som gör mig vansinnig. Förstår egentligen inte varför jag bryr mig men det pajjar en relation jag har när hon håller på på detta viset. Varför inte bara ge upp???? Arg så jag kokar. Sen att hon på fullaste allvar tror att Magnus skulle va på hennes sida ha ha ha PATETISKT, han är min man och vi e helt överrens om hur vi gör här hemma och hur vi sköter saker och ting. Skaffa dej ett liv i stället för att lägga dig i mitt hela tiden! Tycker nog att det är dax att sopa rent utanför din egen matta. Du är INTE störst bäst och vackrast! Tvärtom gumman lilla, hellre något innanför pannbenet vilket du VERKLIGEN INTE har. Tragisk liv när man hela tiden måste trycka ner andra för att må bättre själv. Man har liksom lärt sig systemet nu, har ju inte bara varit så här i en vecka utan e ganska MÅNGA år men det stör väl dig att vi håller fast i varandra och älskar varandra istället för att söka efter pengar genom sex osv...

Nä Alexandra nu e det bra, lägg ner det! magnus vil ju inte att jag ska höra av mig till henne själv så då får väl min ilska komma ut här istället! Ha ha ha ha =)

Igår va Nea, Micke och Maxen här en sväng. Sen kom Tommy och Tinizs med <3 Hade energi igår till att fixa och trixa och hade tänkt att fortsätta idag men så blir det inte. Det orkar jag inte. I morgon ska vi göra en massa julgodis så får väl spara energin till det istället ha ha ha. Nä ska ta garderoben i hallaen idag och se om jag kan få lite ordning där. Sluta spara saker som verkligen inte används ändå. Det va så jag gjorde i min och Bellas garderob igår =) Blidde så bra så =)

Nä nu ska jag sätta mig hos barnen i soffan...

Jo fick en för tidig julklapp av Magnus i fredags =) En SonyEricsson Aino <3 Riktigt soft! Me LIKE!

Någon som e intresserad av en Sony Ericsson C902 som är mindre än 10 månader gammal så får ni hojta =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0