Lördag =)

Ja det e det idag =) Hållt på att fixa och städa hela dagen *boring* men fint blir det.

Har varit ett par riktigt intensiva dagar, är så tacksam att jag haft Tinizs och Nea dessa dagarna. Tack så jätte mycket för all hjälp med tandläkaren och hur jag mått. Ni är guld värda <3 Älskar er jätte mycket!
Har dragit ut tanden nu som jävlats så mycket med mig och det va en ren befrielse at bli av med skiten. Fattar inte hur mycket elände en tand kan orsaka. Men nu e den borta och jag ska försöka att få ordning på de andra tänderna som behöver lite vård men det får ta sin tid för stressa på något klarar jag bara inte av.

Humöret e fortfarande dåligt men dock inte lika illa som häromdagen. Mår klart bättre. Tur man har en så förstående familj och vänner runt omkring som ställer upp för en och ger en kärlek när man verkligen betvivlar den som mest <3<3<3

Bellsan har haft ont när hon kissat sista två dagrna men det verkar som att det gått över så får ta och hoppas på det. Va på vårdcentralen igår men det kunde inte visa ngt direkt men hon kunde fortfarande ha virus som gjorde att det gjorde ont att kissa. Min lilla snutt... *Love*

Med Cevin e det bra men han har varit lite ledsen idag. Hoppas innerligt inte att han kommer att få dem depprisoner som jag får. Satt innan och bara höll om honom när han grät. Min lille kille. Tror att han va vaken lite för länge igår med så det e klart det påverkar ju det med. *Love*

Nä nu ska vi ta och äta lite här sen blir det Gin and Rummy med grannarna efter det =)
Sen hade vi täkt kolla Saw 6 he he, bara mega älskar dessa skräckisar =)

Puss på er som förtjänar det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0