Lördag...

Blä hade skrivit ett långt inlägg men det försvann *argh*

Jaja vi gör ett nytt försök då... Men blir dock inte lika långt...

Just nu sitter jag här vid min dator och kollar runt lite och Magnus spelar på sin. Yasse har sin kompis Jasse här och Cevin har Elin här... Bellsan gick med Marit hem en stund så här är lugnt och skönt just nu =)

Vi har ätit middag så nu väntas det sällskapsspel med grannarna =)
Igår spelade vi Monopol City som Magnus va iväg och köpte. Men för min smak va det absolut inte lika bra som det andra nya vi har med Visa kort. Detta va 3D grejer oså och lite invecklat. Men vi lyckades till slut fatta i alla fall he he he... Spelhögen ökar här en hel del =) Magnus önskar sig Risk, vi har en risk men inte riktiga risk som Magnus säger så kanske kan kolla upp om jag inte kan köpa ett sådant till honom i julklapp =) Då hade han blivit nöjd. Men vet inte rikitgt hur det ska gå till när man inte är så mycket iväg utan honom he he he.. Men det löser sig säkert =)

Saknar min Tinizs jätte mycket <3 Jobbigt när hon har så mycket praktik och vi inte kan ses. men kan vara bra det med för båda så att man inte tröttnar på varandra, men inte skulle jag tröttna på dej gumman eller hur <3 Vi som har det så bäst ihop he he <3<3<3 Kommer du på onsdag eller?

Nä nu ska jag ta och ringa mormor, va tänkt att vi skulle dit på onsdag men blir svårt då jag ska på öppet hus på Cevins skola så det blir svårt att hinna med. <3

Nope Puss på er nu har jag inte tid med detta mer...


Kommentarer
Anonym

Saknar me! Klart ja kommer på onsdag, vi får bestämma vilekn tid<3

2009-12-12 @ 19:20:06
Miia

vilket risk har ni?

2009-12-14 @ 15:38:22
URL: http://silvermiia.blogg.se/
BitchigaBea

Vi har Risk Narnia, mer för barn...

2009-12-14 @ 18:51:10
URL: http://bitchigabea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0