Jullov =)

Ja fy faaan va kallt det är... Inte blir det värmare heller, ännu.... Nu längtar jag efter vår och sol.. Fryser som fan här hemma och fryser ännu mer när man går ut.. Jag brukar normalt ha öppet fönster även på vintern men det går inte här nu. Igår hade vi 19 grader i hela lägenheten. det e fan inte mänskligt.
Igår fick Magnus ta in ett värmelement för det va så kallt. Hoppas fan HFAB löser detta snart för så här klarar man fan inte av att ha det.

Sitter just nu och väntar på att Cevin ska sluta igen. Han började 8:45 och slutar 10:30. Härlig sista dag innan lov =) Ska köpa hem ingridienser till julgodis senare och pyssla lite med detta med barnen. Mys och sen luktar det gott med <3 Ja nu får det bli julafton så att det sen kan bli nyår sen känns det oftast som att det vänder till ljusare tider.

Hm måste köpa julklappar med men e ganska lost fortfarande på vad jag ska köpa till barnen. Men det löswr sig säkert. Vet i alla fall vad jag ska köpa till barnen från mormor men sen vet jag inte så mycket mer. De stora e ganska lätta för de önskar sig pengar och presentkort så det får det väl bli där. Tråkigt men inget att be för. Bella e faktisgt inte så svår heller men Cevin. Hmm, Lego, lego och lego =) men det e ju så svinigt dyrt bara...

Nä nu ska jag ta och fixa lite på Facebook innan jag påbörjar annat vettigt här hemma.

pöss pöss


Kommentarer
Zara

mysigt att göra lite godis.. ge mig tips på vad som ärlite enkelt med småkottar som är överallt å gärna vill hjälpa till...

2009-12-18 @ 10:38:43
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0