Julen e över =)

Åh det känns riktigt skönt vill jag lova. Nu ser jag fram emot nyår och sen det nya året. Tänk så mycket nytt som kan hända då =)=)=) Så kul =)

På nyår har vi som vanligt våran nyårsfest och alla som vill komma e bjudna. Brukar bli en succe <3 Med r'ätt människor så kan det inte bli ngt annat än bra.

På julafton va vi hos Nea med familj och det va jätte mysigt. Kändes skönt att för en gångs skull inte vara hemma. Men som sagt borta bra men hemma bäst. Cevin kom hem igår där ifrån. Tack för hjälpen med skjutsen! Barnen e jätte glada för sina julklappar och verkar klart nöjda. Tråkigt nog så blir det alltid för mycket klappar. Man hänger ju inte med på öppningen ;-)

Ja just nu e min man och köper ny dammsugare åt mig he he, nu har jag tjatat perkille och nu har jag fått som jag vill. Det va halva priset from idag så får mig en värsting igen <3 Dammsugar så gott som varje dag så behöver ngt som funkar bra.

Längtar så efter min Tinizs <3 Sluta praktisera nu ;-)

Nä över till annat, Puss


Kommentarer
Lotta

Så lite så ;)

2009-12-26 @ 15:48:50
URL: http://teamcaz.bloggproffs.se
Linnea

Hihi gick det så snabbt med klappöppningen så du inte vet vem dom fick av????? Gissa vad dom fick av mig!?!?!?! mohohohahaha

2009-12-27 @ 21:20:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0