Hua..

Ja nu har vi precis ätit kvällsmat. Ska strax in i en dusch tänkte jag innan Bettan kommer och tittar film vid 21 =) Inatt va jag och Tinizs uppe liiiite för länge ha ha ha så kroppen har varit lite små seg så här på eftermiddag/kvällen. Innan idag va jag mega pigg men nu känns det kan jag lova ;-)

Haft dåliga jessica här på kaffe innan med. Hon va till skillnad från normalt segare än en snigel. Va mycket avanligt att se kan jag lova. Hon som alltid brukar ha spring i benen. Men det är ju så när man blir sjuk tyvärr.

Magnus och Bellsan har tagit vaccin idag så nu har alla i familjen fått sitt =) De två små ska ju ta om ca 3 veckor igen men annars så e det ju gjort.


Nä om man skulle vara duktig och gå och hjälpa till med disken men pallar inte, jag har fasiken gjort min beskörda del nu ha ha ha ha =) Magnus brukar ju som sagt inet ta disken så det kan han göra nu då ju =)

Puss på er som förtjänar det - Ingen nämnd ingen glömd!

Å Tinizs - Håller med dig till 100% Det går till en viss gräns av falskhet sen får det fan vara!  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0