Fredag =)

Härligt härligt!

I morgon ska vi träffa tomten och titta på Lucia =) Ska bli intressant och se hur Bellsan tar det detta året för förra va absolut ingen dans på rosor vill jag lova. Så rädd hon va hihi. Vi försöker få henne at förstå att tomten e snäll han ger paket men det vill hon inte lyssna på alls. Sötnöten =)

Det har varit en riktigt seg morgon idag, både jag ocg Bella gäspar i kapp. Funderar på om vi ska ta oss ut lite nu när Cevin kommer. Problemet e bara att Bellsan vill inte vara ute längre. Kalt in säger hon hela tiden. Bara vi andra som vill vara kvar ute...

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta ha ha ha, kolla min FarmVille oså ;-)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0