........

Blä vad jag inte mår bra... Gråtit flera ggr idag och humöret e kasst. Gnäller mest hela tiden tycker jag. Ingen ork alls längre. Ska det vara så här? Ska man verkligen behöva må så här? Orkar inte vara trevlig längre. E trött på alla som inte förstår hur det är att vara jag. Att må som jag... Jag förstår att man inte kan sätta sig in i det om man inte vet vad det handlar om men sluta döm mig! Sluta tro att allt jag gör inte betyder något. Det "lilla" jag gör e mycket för mig. det krävs mycket psykiskt för att orka. Men det är det inte många förstår.. Försöker gång på gång att försklara för vissa men de förstår inte i alla fall. Ger mig bara mer dåligt samvete och mer ångest.. 

Fy fan för livet!

Jag hatar den fittan som gav mig livet, jag hatar allt du gjort mot mig!  


Kommentarer
Lotta

Ajdå, låter inte bra :-( Finns det något jag kan göra??

2009-12-02 @ 09:41:31
URL: http://teamcaz.bloggproffs.se
BitchigaBea

Nä du det finns inget du kan göra, men tack ändå.. Känner mig så jävla oreättvist behandlad bara men men...

2009-12-02 @ 09:45:11
URL: http://bitchigabea.blogg.se/
Martina

Vill bara påpeka att det "lilla" du gör är jävligt mycket. Även om det kankse inte känns så för dig, du gör mycket för andra, kanske lite för lite för dig själv? Du är betydesefull för mig och har alltid varit. Man ska inte vara för stolt för att säga att man ser upp till dig, för det gör jag exempelvis. Och ju mer man lär känna dig ju mer älskar man dig coh din familj, även om man säger dumma saker när man e arg som jag gör, så betyder dom inte mer än att man vill att den andra ska må lika dåligt som man själv gör..



Älsar dig gumman coh det är på tiden att du börjar älska dig själv..

2009-12-02 @ 11:39:32
BitchigaBea

Åh nu började jag ju gråta för det underbara fina du skrev <3 Älskar dig med!

2009-12-02 @ 11:45:37
URL: http://bitchigabea.blogg.se/
kassi

tråkigt att du känner så.. du vet ju att när du gör något fint och bra är de ingen som dömer dig..men de gäller att du tänker samma sak om andra..ta inte illa upp..men du måste förstå och lyssna för att andra ska kunna lyssna och förstå..

2009-12-02 @ 12:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0