Du grabben...

Vilket jävla hån!
Hur fan kan du göra så mot mig?
Har du inte skadat mig nog?
Du inser inte ens själv att det inte är jag som är problemet utan DU!
Det är okej att du gjort dina val i livet men för fan sluta upp med att jävlas med mig. Jag vände mig till dig i ett svagt ögonblick när jag mådde skit dåligt och vad gör du? Spottar på mig!?
Nä du trodde du va mer mogen än så... Om du nu är så lycklig som du påstår dig att vara så fortsätt att vara det då, och låt mig vara! Besviken som sjutton!

Nä nog om det men behövde få ut det!

Går och gräver ner mig tills mitt braiga humör jag hade innan detta kom kommer tillbaka!

Trevlig Fredag allihopa!



Kommentarer
Lotta

ojoj, ta ett djupt andetag o prova le ;) Inte bra att vara på dåligt humör ju.

2009-12-13 @ 21:21:28
URL: http://teamcaz.bloggproffs.se
Lotta

Skulle vart en ledsen gubbe med i slutet...



:(

2009-12-13 @ 21:22:25
URL: http://teamcaz.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0